lunedì 24 gennaio 2011

Pubblicata da Kisha Orthodhokse E Shqipërisë

KISHA ORTHODHOKSE AUTOQEFALE E SHQIPËRISË

Tiranë më, 23 janar 2011

 Me hidhërim dhe dhimbje në shpirt, ndoqëm ngjarjet dramatike të ndodhura gjatë ditëve të fundit në qendër të Tiranës. Shprehim ngushëllimet nga zemra për familjet e atyre personave që humbën jetët e tyre ose u plagosën rëndë. Në këto ditë kritike, jemi të detyruar të ritheksojmë në të gjitha drejtimet se dhuna pjell urrejtjen dhe urrejtja e errëson zemrën duke na çuar drejt një qarku të mbyllur trazirash dhe rrugësh pa krye. Që të mbizotërojë paqja dhe progresi konstant, duhet të braktiset çdo metodë keqinformimi dhe çdo formë dhune.Lutemi me tërë shpirtin, që të ekzistojë, nga të gjitha palët, më tepër vetëpërmbajtje, më tepër predispozitë dialogu dhe pajtimi. Jo më gjak! Jo më konflikt! Perëndia i dashurisë, i drejtësisë dhe i faljes le të ndriçojë të gjithë personat me përgjegjësi për të kërkuar paqen dhe bashkëpunimin. Vetëm me vetëpërmbajtje, me të vërtetën dhe frymë mirëkuptimi mund të sigurohet pajtimi esencial dhe të udhëhiqet vendi drejt një të ardhmeje që mbart shpresë.

Tiranë më, 23 janar 2011